Raam Streamer
Moderator: Moderators
Kheb dus laatst bij stickerland die mazdaspeed sticker laten maken, maar kheb er nog het nieuwe mazda logo voor laten zetten, ik heb zelf de sticker in zilveren kleur (zelfde kleur als kleur an me auto). Je krijgt het op 1 vel en is super simpel zelf te plaatsen, heb ik ook gedaan, met een beetje geduld kan het eigenlijk nauwelijks fout gaan. En het doorstaat weer en wind bij mij iig
Verder vond ik goede service van stickerland ,ze beantwoorden je vragen uitgebreid en je hebt het snel thuis.
Voor fotos check me profiel en in het home made filmpjes topic hebk net een filmpje gezet waar je mn auto met sticker ook goed op ziet helemaal aan het einde. Kvind zelf mooi staan iig
Gwoon doen wat je zelf het mooiste vind, en show the result als hij is geplakt he

Voor fotos check me profiel en in het home made filmpjes topic hebk net een filmpje gezet waar je mn auto met sticker ook goed op ziet helemaal aan het einde. Kvind zelf mooi staan iig

Gwoon doen wat je zelf het mooiste vind, en show the result als hij is geplakt he

1998 mx3 2.5i v6 KLZE
- Vincent
- Co-Pilot
- Contacteer:
ik heb t filmpje gezien en is wel egt vet. ook die raamsticker ziet er erg mooi uit. alleen nu ben ik aan het twijfelen. ik heb zelf de rode mx3 maar is niet mooi om dan ook een rode sticker te doen of wel?? wat adviseren jullie en welke sticker. denk zelf aan de sticker van mazdamx-3 tuning en design van stickerland.nl maar ben alleen nog niet uit over de kleur. en die sticker staat in een boog zeg maar snappe jullie wak daarmee bedoel?? waarom is dat en waarom is dat alleen bij die sticker?? en hij moet neem ik aan aan de buiten kant geplakt worden he??
grs vincent
grs vincent
Vincent schreef:ik heb t filmpje gezien en is wel egt vet. ook die raamsticker ziet er erg mooi uit. alleen nu ben ik aan het twijfelen. ik heb zelf de rode mx3 maar is niet mooi om dan ook een rode sticker te doen of wel?? wat adviseren jullie en welke sticker. denk zelf aan de sticker van mazdamx-3 tuning en design van stickerland.nl maar ben alleen nog niet uit over de kleur. en die sticker staat in een boog zeg maar snappe jullie wak daarmee bedoel?? waarom is dat en waarom is dat alleen bij die sticker?? en hij moet neem ik aan aan de buiten kant geplakt worden he??
grs vincent
tsjaaa kleur moet je natuurlijk helemaal zelf weten.
denk persoonlijk dat witte / zilveren / grijze letters ook erg mooi staan bij je kleur.
en die sticker staat in een boog omdat je voorruit bol staat.
zodra je deze plakt loopt ie als het goed is recht.
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
- BlackSheep
- Super-Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
Hier een voorbeeld van de mazdamx-3.nl streamer in wit op een rode wagen.
http://lh6.google.nl/dem.jacobs/R878Lydcp8I/AAAAAAAABOM/tljY-039BX0/DSC00578.JPG?imgmax=640
http://lh6.google.nl/dem.jacobs/R878Lydcp8I/AAAAAAAABOM/tljY-039BX0/DSC00578.JPG?imgmax=640