thermal spacers???
Moderator: Moderators
- Dikkekobus
- Co-Pilot
-
- MazdaMx-3 Sponsor
Hier zijn dyno's
Gevonden op de outlawengineering.com de makers van de Thermoblok Spacer die jeroentje verkoopt:

Gevonden op de outlawengineering.com de makers van de Thermoblok Spacer die jeroentje verkoopt:

- MarcX3
- Super-Pilot
- Contacteer:
WhiteFinish schreef:Je blok wordt niet zo snel meer heel erg warm. De warmte geleiding door die pakkingen is stukken beter.
kleine correctie
ze houden de warmte tegen.
geleiden t juist niet anders zou je inlaatspruit ipv koeler juist de temperatuur van je motor krijgen en das juist ff niet de bedoeling

Driven by a sixpack
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
Als ik de omschrijving goed lees haal je dus je oude pakkingen tussen je gasklephuis en je inlaatspruitstuk weg en zet je de thermal spacer er tussen?
Het zelfde geld voor je inlaatspruitstuk en je motor:
Haal de oude pakingen weg en zet de thermal spacers er voor in de plaats?
Moet er dan nog iets tussen van vloeibaar pakking ofzo?
- Dikkekobus
- Co-Pilot
yellow schreef:Als ik de omschrijving goed lees haal je dus je oude pakkingen tussen je gasklephuis en je inlaatspruitstuk weg en zet je de thermal spacer er tussen?
smeer jij ook altijd vloeibare pakking ergens tussen als je een nieuwe pakking ertussen zet??

Dikkekobus schreef:yellow schreef:Als ik de omschrijving goed lees haal je dus je oude pakkingen tussen je gasklephuis en je inlaatspruitstuk weg en zet je de thermal spacer er tussen?
smeer jij ook altijd vloeibare pakking ergens tussen als je een nieuwe pakking ertussen zet??nee dus een pakking dicht uitzich zelf af en daar hoef je dus ook nooit wat tussen te smeren
Nee, ik smeer niet ook altijd ergens vloeibare pakking tussen. Vanmorgen heb ik nog gewoon pindakaas tussen mijn boterham gesmeerd...

Ik had wel eens gehoord dat je tussen het inlaatspruitstuk en het gasklephuis vloeibare pakking moest smeren maar ik wist het niet zeker. En aangezien dit geen nieuwe pakkingen zijn maar "thermal spacers" dacht ik mischien werkt dit anders??
Kortom: Ik had twijfel en daarom vroeg ik het eventjes.
In ieder geval bedankt voor je antwoord.