Ik heb het al eens gemeld, ik heb al vanaf het begin duidelijke harde kloppen rechtsvoor als ik stuur en gas geef tegelijkertijd. Word waarschijnlijk veroorzaakt door de homokineten.
Sinds 2 dagen ook links voor hoor ik hele lichte tikken, maar niet bij bochten maar bij rustig rijden op klinkers (vooral). Een beetje het geluid alsof je met je nagels rustig tegen een drinkglas aan knipst.
En waneer ik optrek heb ik tussen de 1500 en 2000 toeren altijd last van een beetje 'gewiebel' van de auto. Is altijd merkbaar, maar alsik heel erg rustig op trek valt het het minst op, het is wel erg irriterend omdat ik zelfs de tieten van mijn vriendin zie schudden, niet dat dat erg is!

Maar ff serieus, het is echt irriterend en ik vermoed dat er voor het e.e.a. versleten is. Nog tips?? Misschien de hele aandrijfas van links en rechts vervangen?
En ik heb ook nog steeds last van een schavend geluid onder mijn auto bij het optrekken. Bij de 2500 toeren hoor ik een korte schaaf die gelijk weg is en van 2000 tot 3000 toeren een hele licht 'bijgeluid' die ook schavend klinkt.
Probleem is, mijn budget is niet dusdanig dat ik de auto 'zomaar even naar de garage kan brengen' ... En heb niet zo heel veel verstand van auto's.