Al voor de 2e x naar de garage GRRR

Vragen over onderhoud cq reparaties aan de auto.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Vincent
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 107
Lid geworden op: 30 dec 2007, 13:22
Locatie: Helenaveen (N-BR)
Contacteer:

Al voor de 2e x naar de garage GRRR

Bericht door Vincent »

Had probleme met mn v6 dat hij tijdens het rijde uitvalt. ik heb daar last van als ik gewoon de koppeling ingedrukt heb. als ik gewoon stil sta. in 1x houd hij er mee op. dit is me nu 5 x gebeurd. 3x voor dat hij de eerste keer naar de garage is geweest en 2x toen hij terug was. hij staat nu dus weer bij de garage. ik ga wel eens in belgie tanken en daar stond ik dan ook de 2e keer stil. die man die daar in de garage werkte heeft toen gekeken en dacht dat ik af en toe geen ontstekking had. dat is juist het rare want toen hij de eerste keer niet starte probeerde ik het na 2 uur weer en toen starte hij weer. dit ook het geval bij de andere keren dat ik stil stond. nu staat hij dus weer bij de garage en gaan ze er als het goed is mee naar de mazda dealer om er een diagnose van te stellen. hoop dat het dan opgelost is.
denk meld het even. misschien zijn er meer mensen die daar ook last van hebben of gehad.
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

** moved to onderhoud' **
en je had ook in je lopende topic door kunnen gaan, dit maakt het alleen maar onoverzichtelijker...


maar is de ontsteking nu al vervangen of niet? en valt hij alleen uit als je de koppeling indrukt of ook onder het rijden???

volgens mij is je ook al aangeraden in het andere topic de ontsteking na te laten kijken, weet niet of je deze wijze raad ook opgevolgd hebt??
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
Vincent
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 107
Lid geworden op: 30 dec 2007, 13:22
Locatie: Helenaveen (N-BR)
Contacteer:

Bericht door Vincent »

ja klopt zie nu dat ik al een topic had. vergete sorry haha. ja ik heb ze bij de garage gezegd waar ze moeten kijke duss hoop da ze da doen. heb nog garantie
Gebruikersavatar
Carthago
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 166
Lid geworden op: 24 jun 2007, 23:56
Locatie: Deventer

Bericht door Carthago »

Denk inderdaad toch echt je ontsteking. En als je zwart op wit hebt staan dat je garantie hebt moet je garage het toch echt oplossing!
1998 mx3 2.5i v6 KLZE
Plaats reactie