Ik kijk nu al een aantal maanden stiekem mee op dit forum en ik moet zeggen de sfeer hier bevalt mij wel!

Laat ik mij even voorstellen, ik ben Erik en 23 jaar. Ben nu 4e jaars tandheelkunde student in Amsterdam, kom oorspronkelijk uit Brabant.
Mijn OV gaat bijna verlopen en ik ben de trein zat, ik weet in ieder geval al dat ik voor een mx-3 ga! Liefst een v6 in een nette staat. Mijn budget zal iets onder de 2500 euro liggen, dus dat moet lukken denk ik zo.
Nu weet ik een mooie mx-3 met een leuke prijs te staan, alleen deze komt uit Amerika; heeft al wel een nederlandse nummerplaat! Nu vraag ik mij af zijn deze auto's niet uitgerust met een MPH meter ipv een KMH meter? Zijn er nog andere verschillen met de andere europese mx-3?
Ik heb de andere topics met over hoe een auto te kopen en waar op te letten al gelezen, maar daar staat niks in over de Amerikaanse versie. Ow er zit airco in, maar das niet alleen op de amerikaanse mx-3'en toch?
Overigens ben ik wel redelijk handig met mijn handjes, maar van een tweedehands auto kopen weet ik wat minder. Rij-ervaring heb ik als studentchauffeur weer des te meer

Met vriendelijke groet,
Erik