darkcobra schreef:toen ik me auto kocht had ik nergens last van 1 x draaien en me licht deed het.
na een tijdje kreeg ik het probleem dat me licht niet in 1x aanging maar na 5 tot 10x draaien en hij deed het weer (viel soms tijdens het rijden uit)
dit werd steeds erger en nu doet ie helemaal niks meer.
dus ik naar de sloop nieuwe lichtschakelaar gehaald(de hele unit).
nou er op gezet alles aangesloten alles deed het weer behalfe me licht
(groot licht, knipperlichten doen het wel)
heeft iemand enig idee waar het probleem kan zitten, of is die van de sloop ok meschien stuk bij de lichtschakelaar ?
hoop dat iemand mij kan helpen want heb een hekel aan het openbaar vervoer dat ik nu moet gebruiken m naar me werk te gaan

denk toch ergens een draadje los aangezien je al aangeeft dat ie dit soms ook doet onder het rijden..
maarja, dat is dan een heel gezoek....
je zou kunnen beginnen om te kijken waar er een kabelbreuk is oid.
dan zul je moeten gaan doormeten bij de zekeringskast of er daar spanning op komt op het moment als je de knop omdraait..
komt er daar geen spanning op, dan is het dus een probleem tussen de zekeringskast en je schakelaar.
komt er daar wel spanning op, maar vind je geen spanning op de stekker welke in de lamp gaat dan weet je dat er ergens in dat traject een fout zit..
vervelend klusje, maar electronische problemen zijn nooit echt leuk om op te sporen...
heb je gewone halogeen lampen of xenon er in zitten? ook wel handig om te vermelden