Overstappen naar MX3

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

tweaker2001
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 132
Lid geworden op: 17 jan 2008, 12:14
Locatie: Amsterdam

Bericht door tweaker2001 »

Bedankt voor je aanbod Marcel, toppie. Ik zal van niemand verlangen om vanuit Amsterdam mij helemaal naar Limburg te rijden bij wijze van spreken. Ik weet niet waar jij vandaan moet komen maar ik ga zaterdag een MXje in Den Haag bekijken, dus mocht je tijd en zin hebben, dan graag. Zoniet geen probleem hoor, vind het al geweldig dat er zo positief gereageerd wordt bij nieuwe leden.
Ik maak dat wel eens anders mee op andere fora. :bier:
LeonPG
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 354
Lid geworden op: 01 nov 2007, 12:41
Locatie: Gelderland

Bericht door LeonPG »

Mocht je toevallig een auto tegenkomen in de regio's Deventer, Apeldoorn of Arnhem, dan wil ik best even voor je gaan kijken voordat je zelf deze kant op komt.
tweaker2001
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 132
Lid geworden op: 17 jan 2008, 12:14
Locatie: Amsterdam

Bericht door tweaker2001 »

En jij ook bedankt voor dit superaanbod Leon. Ik hoop wanneer ik een eigen MX heb dat er snel een meeting is waar ik jullie persoonlijk de hand kan schudden. Hmm wees wel gewaarschuwd, ben een oudere jongere lol :oops:
LeonPG
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 354
Lid geworden op: 01 nov 2007, 12:41
Locatie: Gelderland

Bericht door LeonPG »

Hoe oud is ouder? Moet er al een rollator in de kofferbak passen? ;)
tweaker2001
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 132
Lid geworden op: 17 jan 2008, 12:14
Locatie: Amsterdam

Bericht door tweaker2001 »

Hahaha als ik een slechte-rug-dag heb zou zo'n ding misschien wel eens kunnen helpen, maar dan moet ie wel met een opgefokt motortje werken.. Maar goed, omdat je er zo vriendelijk naar vraagt (ik weet dat dit in profiel zou moeten) ik ben een oudere jongere van 43, die nog regelmatig de kroeg induikt, zich aktief bezighoudt met xbox360 games (binnenkort komt er een meeting van xboxlivefriends uit Belgie, UK en NL).
LeonPG
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 354
Lid geworden op: 01 nov 2007, 12:41
Locatie: Gelderland

Bericht door LeonPG »

Waarschijnlijk had je hem al gezien, maar misschien is dit wat voor je:

[url]http://www.mazdamx-3.nl/forum/viewtopic.php?t=7389[/url]
tweaker2001
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 132
Lid geworden op: 17 jan 2008, 12:14
Locatie: Amsterdam

Bericht door tweaker2001 »

Bedankt Leon, ik had m inderdaad al gezien, en ik vind die van Ice ook erg mooi, maar ik heb al een afspraak voor zaterdag en vind het dan niet netjes om dan ook een afspraak op die van Ice te maken. Stom misschien, maar zo zit ik een beetje in elkaar. Ik kan sowieso niet eerder dan zaterdag ergens gaan kijken. Mocht haar MX er nog zijn en die waar ik naar ga kijken zaterdag niks worden, dan ga ik zeker even een afspraak maken. Top voor de tip.
Gebruikersavatar
rogertjemx3
New member
New member
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 jan 2008, 15:14
Locatie: lanaken (belgie)

heeyy

Bericht door rogertjemx3 »

allereerst welkom hier, ben er zelf ook nog niet lang.
als je een mx ziet in limburg dan laat maar even weten wil ik best voor je gaan kijken en evt wat foto's maken...
veel succes met je zoektocht en hoop dat je snel iets leuks tegenkomt.
:bier: groetjes roger
in japan is een gezegde... me no drive hyundai, me drive mazda!!!
Gebruikersavatar
M3nace
Pilot
Pilot
Berichten: 554
Lid geworden op: 25 jun 2007, 21:24

Bericht door M3nace »

in weert staat nog een hele mooie v6 van 98. met 95.000 op de klok. kost wel 8000.
tweaker2001
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 132
Lid geworden op: 17 jan 2008, 12:14
Locatie: Amsterdam

Bericht door tweaker2001 »

Hehehe bedankt voor t welkom en helpende handen mannen. Leuk om te zien dat jullie me graag aan een goede MX willen helpen ook al ben ik hier nog maar kort. Kudos voor jullie allemaal :bier:
Gesloten