uitwisselbaarheid??, klze in een obd2 en obd2 k8 in obd1
Moderator: Moderators
-
- Pilot
- Berichten: 764
- Lid geworden op: 11 feb 2005, 12:35
- Locatie: Geleen
Helaas, een map ecu heb ik niets aan icm ODB2. Het beste is een stand alone, maar ja da's ook meteen de duurste oplossing :( Misschien dat ik binnenkort de rollerbank opga om te kijken wat ie nu levert en of er toch niets gedaan kan worden aan odb2.
Als de mol in Mei begint te stoten is in Juni je tuin naar de kl*ten.
BruteFrits schreef:Helaas, een map ecu heb ik niets aan icm ODB2. Het beste is een stand alone, maar ja da's ook meteen de duurste oplossing :( Misschien dat ik binnenkort de rollerbank opga om te kijken wat ie nu levert en of er toch niets gedaan kan worden aan odb2.
Daar ben ik dan ook heel beniewd naar. ik heb bijna hetzelfde als jou, alleen dan KLZE hoog-compressie blok ook met 1.8 ECU (jij ook toch?) en benzinedruk-regelaar, ingesteld op 49 psi/3,4 bar. en 2,5 vaf, jij?
Ik ben wel eens beniewd hoe de mijne rijdt tegenover odb1 klze's dan. Heb zelf het idee dat hij goed rijdt verder namelijk.
1998 mx3 2.5i v6 KLZE
-
- Pilot
- Berichten: 764
- Lid geworden op: 11 feb 2005, 12:35
- Locatie: Geleen
Daar ben ik dan ook heel beniewd naar. ik heb bijna hetzelfde als jou, alleen dan KLZE hoog-compressie blok ook met 1.8 ECU (jij ook toch?) en benzinedruk-regelaar, ingesteld op 49 psi/3,4 bar. en 2,5 vaf, jij?
Ik ben wel eens beniewd hoe de mijne rijdt tegenover odb1 klze's dan. Heb zelf het idee dat hij goed rijdt verder namelijk.[/quote]
De mijne rijdt verder ook goed hoor, is ook stukken sneller dan de 1.8. Maar in vergelijk met andere KLZE's mist ie toch vermogen. Ik heb een KLZE laag compressie, benzinedruk op 41ps en een 1.8 maf (inlaatlucht sensor,volgens mij noem jij dit vaf?!?). Zou haast zeggen zet hem eens op de rollerbank en kijk wat je eruit haalt.
Ik ben wel eens beniewd hoe de mijne rijdt tegenover odb1 klze's dan. Heb zelf het idee dat hij goed rijdt verder namelijk.[/quote]
De mijne rijdt verder ook goed hoor, is ook stukken sneller dan de 1.8. Maar in vergelijk met andere KLZE's mist ie toch vermogen. Ik heb een KLZE laag compressie, benzinedruk op 41ps en een 1.8 maf (inlaatlucht sensor,volgens mij noem jij dit vaf?!?). Zou haast zeggen zet hem eens op de rollerbank en kijk wat je eruit haalt.
Als de mol in Mei begint te stoten is in Juni je tuin naar de kl*ten.