@Sieb

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Sieb
New member
New member
Berichten: 36
Lid geworden op: 11 jan 2008, 17:46
Locatie: Terneuzen

Bericht door Sieb »

Kijk..Corne snapt het :) Maar ook wat krom uitgelegd! :blink: Kzal proberen dit weekend foto's te maken! Het is trouwens wel hele verandering als er weer trug een originele bumper op zit :mrgreen:
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

Carthago schreef:Hoe ik het begrijp reedt hij weg op een kruising en ging naar links, het tegemoetkomend verkeer ging rechtdoor (tegelijk groen dus). Hij kon makkelijk voor het verkeer langs maar opeens geeft de voorste auto van het tegemoetkomend verkeer flink gas waardoor hij niet meer optijd links af kon slaan en terug stuurde naar rechts, maar niet voldoende.

goed of fout? :random:


als die situatie voorkomt dan gaat er iets goed mis... zal nooit en te nimmer gebeuren dat verkeer elkaar tegelijk moet of kan kruizen... ;)

maar goed begrijp het idee, tegenligger ging door rood, dus schuldig..
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
Sieb
New member
New member
Berichten: 36
Lid geworden op: 11 jan 2008, 17:46
Locatie: Terneuzen

Bericht door Sieb »

Sorry dat het zo krom was uitgelegd! ;) Maar ik had mn vriendin gelukkig nast me zitten als bewijs, en hij had niemand, dus op zich heb k grote kans om het trug te krijgen :) Nu maar hopen.. Ik wilde trouwes nog ff weten hoe ik een sticker die nu op mn voorruit zit er af kan halen, kan dat met fohn? en hoe krijg ik dan de overige lijm er af? Alvast bedankt!! :mrgreen: Gr. Sieb
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

gewoon doekje met thinner...

sticker eraf trekken, en schoonmaken met thinner ( pas op met thinner bij je lak/rubbers)
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
Sieb
New member
New member
Berichten: 36
Lid geworden op: 11 jan 2008, 17:46
Locatie: Terneuzen

Bericht door Sieb »

Dankje Turbulence ;) Kan morgen gelijk aan de slag dan! :mrgreen: THNXX!! :bier:
Gebruikersavatar
Carthago
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 166
Lid geworden op: 24 jun 2007, 23:56
Locatie: Deventer

Bericht door Carthago »

turbulence schreef:
Carthago schreef:Hoe ik het begrijp reedt hij weg op een kruising en ging naar links, het tegemoetkomend verkeer ging rechtdoor (tegelijk groen dus). Hij kon makkelijk voor het verkeer langs maar opeens geeft de voorste auto van het tegemoetkomend verkeer flink gas waardoor hij niet meer optijd links af kon slaan en terug stuurde naar rechts, maar niet voldoende.

goed of fout? :random:


als die situatie voorkomt dan gaat er iets goed mis... zal nooit en te nimmer gebeuren dat verkeer elkaar tegelijk moet of kan kruizen... ;)

maar goed begrijp het idee, tegenligger ging door rood, dus schuldig..


Hmm 2 rijbanen die recht op elkaar af komen en geen apart stoplicht voor verkeer hebben dat afslaat kunnen wel tegelijk groen krijgen hoor, als je dan linksafslaat kruis je het tegemoetkomend verkeer dat ook groen heeft (zoals in mijn uitleg dus ;) ). Hier in Deventer staan veel van dit soort kruispunten! mja boeie :mrgreen:
1998 mx3 2.5i v6 KLZE
Gebruikersavatar
Sieb
New member
New member
Berichten: 36
Lid geworden op: 11 jan 2008, 17:46
Locatie: Terneuzen

Bericht door Sieb »

Nee, het waren gewoon allemaal apparte stoplichten, maar hij reed gewoon door rood, het is hier geen Belgie;) wat hij waarschijnlijk wel d8 :evil: Masssoll
Gebruikersavatar
Sieb
New member
New member
Berichten: 36
Lid geworden op: 11 jan 2008, 17:46
Locatie: Terneuzen

Bericht door Sieb »

Tog nog geen foto's genome, t was egt kutweer om foto's te nemen! :cry: Dus probeer het zo snel mogelijk, nog ff wachte ;) Massoll..
1.8 V6 Don't mess around..
Gebruikersavatar
Sieb
New member
New member
Berichten: 36
Lid geworden op: 11 jan 2008, 17:46
Locatie: Terneuzen

Bericht door Sieb »

Nou mense! hier zijn de foto's dan! 8) Zoals beloofd met mooi weer :lol: Is t niet een beauty? :bier: haha! Mazzoll!!
1.8 V6 Don't mess around..
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :mrgreen:
en nu met foto's :bier: want er staat nog niets bij :mrgreen:
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Plaats reactie