mijn winterproject.... klze compressor

Plaats hier jouw projecten...

Moderator: Moderators

BruteFrits
Pilot
Pilot
Berichten: 764
Lid geworden op: 11 feb 2005, 12:35
Locatie: Geleen

Bericht door BruteFrits »

Respect voor al het werk! Ziet er veelbelovend uit!
Als de mol in Mei begint te stoten is in Juni je tuin naar de kl*ten.
Gebruikersavatar
martinenijenhuis
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3346
Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
Locatie: Dronten

Bericht door martinenijenhuis »

Wat GAAF !!!!!! :bier: 8) 8) 8)
Ik heb die filmpjes nu een paar keer bekeken, en zit nu met een echt
probleem.........

Ik kan niet meer achter het bureau weg komen :mrgreen:

Super gaaf nogmaals!!
Het klinkt idd heeel gaaf 8) :lol:

Groetjes M&M
Mijn hart, mijn ziel, mijn allesie

Afbeelding
joeyd
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 86
Lid geworden op: 18 jun 2007, 18:20
Locatie: Deventer

Bericht door joeyd »

best geluid ik hoop dat je ik je eens tegen kom in het rustige deventer.
misshcien geeft me dat weer wat motivatie om weer eens wat te doen aan me auto :)
Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Marcel_mx3 »

Respect.. ! ben benieuwd naar het eindresultaat.. en uiteraard de foto's van de setup.
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Zijn er al updates?? Ben razend benieuwd !!
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
Carthago
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 166
Lid geworden op: 24 jun 2007, 23:56
Locatie: Deventer

Bericht door Carthago »

Echt een mooi project dit! hoop dat ik je een keer tegenkom in deventer, kunnen we misschien als je wilt even het verschil mee maken tussen een klze zonder en met compressor ;)

Wat zijn trouwens verder je aanpassingen in het blok zelf?
1998 mx3 2.5i v6 KLZE
Gebruikersavatar
D-PAC
Pilot
Pilot
Berichten: 738
Lid geworden op: 24 jun 2004, 22:40
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Schiedam

Bericht door D-PAC »

Er is maar 1 emoticon die nu kan beschrijven wat ik van
deze auto vindt:
:Shock2:

FUCKIN' SWEEET.

Complimenten kerel, echt mooi gedaan...
Afbeelding
私は私の"遠隔開始" ボタンを愛する
michelangelo
New member
New member
Berichten: 45
Lid geworden op: 19 mar 2006, 12:05
Locatie: Deventer

Bericht door michelangelo »

Aha daar is de auto van Idzard als ik het goed heb gezien, stukje dichter in de buurt gekomen zie ik, kom maar eens langs zal ik zeggen, maken we er een mini meeteing van voor mx-en in en rond Deventer.
Iedereen is trouwens welkom om langs te komen als je in de buurt bent om te kijken hoe het er voor staat en vooral hoe het klinkt in real life.

De aanpassingen aan het blok zijn trouwens bijna identiek als die van Izdard zijn oude ride, ook een odb2 long neck conversion, dit is ook terug te vinden in mijn profiel natuurlijk.

Op dit moment ben ik eindelijk bezig met de definitive piping van en naar de intercooler, inlaatspruitstuk en compressor, foto's volgen nog, na lang wachten op al het Samco spul.
En tegelijkertijd het aanpassen en opnieuw verplaatsen en wijzigen van mijn radiator overloop die ook weer volledig uit het zicht wordt geplaatst, ook met diverse Samco slangen voor de cleane look, en het verplaatsen van alle zekeringskasten die al voor een groot deel mooi uit het zicht zijn verdwenen.

Dus de laatse loodjes wat betreft al het voorwerk...
Dan op naar Jeroentje voor het aansluiten van de wideband en map-ecu.
Dan de walbro erin, de 260cc injectoren monteren, cat vervanger eronder en dan jaja op naar de testbank, hier uiteindelijk de piping er definitief op, voor het inlezen van de maps.
Hopelijk allemaal voor JAF af.
:mrgreen:
Gebruikersavatar
Carthago
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 166
Lid geworden op: 24 jun 2007, 23:56
Locatie: Deventer

Bericht door Carthago »

michelangelo schreef:Aha daar is de auto van Idzard als ik het goed heb gezien, stukje dichter in de buurt gekomen zie ik, kom maar eens langs zal ik zeggen, maken we er een mini meeteing van voor mx-en in en rond Deventer.
Iedereen is trouwens welkom om langs te komen als je in de buurt bent om te kijken hoe het er voor staat en vooral hoe het klinkt in real life.

De aanpassingen aan het blok zijn trouwens bijna identiek als die van Izdard zijn oude ride, ook een odb2 long neck conversion, dit is ook terug te vinden in mijn profiel natuurlijk.

Op dit moment ben ik eindelijk bezig met de definitive piping van en naar de intercooler, inlaatspruitstuk en compressor, foto's volgen nog, na lang wachten op al het Samco spul.
En tegelijkertijd het aanpassen en opnieuw verplaatsen en wijzigen van mijn radiator overloop die ook weer volledig uit het zicht wordt geplaatst, ook met diverse Samco slangen voor de cleane look, en het verplaatsen van alle zekeringskasten die al voor een groot deel mooi uit het zicht zijn verdwenen.

Dus de laatse loodjes wat betreft al het voorwerk...
Dan op naar Jeroentje voor het aansluiten van de wideband en map-ecu.
Dan de walbro erin, de 260cc injectoren monteren, cat vervanger eronder en dan jaja op naar de testbank, hier uiteindelijk de piping er definitief op, voor het inlezen van de maps.
Hopelijk allemaal voor JAF af.
:mrgreen:


Oke, moeten we even een keer afspreken :mrgreen: wil het wel eens int echt zien! en klopt dat heb ik ook obd2 en longneck. Maar ik denk dat jij de lage compressie versie (9,2:1) hebt voor de compressor? ik heb 10:1 namelijk.

En hoe heb jij het gedaan met je ECU? rijdt je ook nog met de 1.8 v6 ECU rond?

en heb je nog in het blok aanpassingen gedaan? zuigers oid?
1998 mx3 2.5i v6 KLZE
joeyd
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 86
Lid geworden op: 18 jun 2007, 18:20
Locatie: Deventer

Bericht door joeyd »

dan kom ik ook wel langs, en rij ik wel voorop dan kunne jullie beetje inhoude :)
Plaats reactie