Outlaw

Plaats hier jouw projecten...

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Yoshi
New member
New member
Berichten: 49
Lid geworden op: 18 feb 2005, 18:23
Locatie: prov. Antwerpen

Bericht door Yoshi »

Eindresultaat. Phoenix Gold outlaw project moest er een beetje western uitzien he.... Dus wij ons creatief geamuseerd.

Afbeelding

Zwart Alcantara op zij-en achterstijlen. Het plafond en dakvenster zijn mooi afgewerkt. Volledig dashbord ververst. Kabels getrokken. Veel goede qualiteitskabels = heel... veel.... geld....

Afbeelding


Phoenix gold bandit in de zijlijst weggewerkt. De kleine broer van de Outlawversterker. Die staat in Bridge en spuwt 240watt rms uit op de rechtse focal utopia 18W

Afbeelding


Afbeelding

De woestijn moest uit de jail te zien zijn met een mooie donkere hemel en de maan, en een cactus... vele nachten gelahen en verzonnen hoor

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Deze Outlaw staat volledig in Bridge en geeft Zijn volle 240Wrms op de linkse front een Focal Utopia 18W en zijn andere 500Wrms op de Focal Utopia 38WX


Afbeelding



Afbeelding

Door twee 20mm plexi op een te zetten en uit een een kabelgleuf te slijpen blijft de kabel mooi op zijn plaats en licht ie tenslotte mee op met de dimbare witte led's die overal in de zijkanten van de plexi's zijn ingebouwd

Afbeelding]



Afbeelding

Een 18W speaker was echt wel weer een uitdaging hoor... Moest redelijk wat aangepast worden. De gaten uitgezaagd, de deuren verstevigd met aluminium latten. Dan de deuren nog met brownbread beplakt, zodoende 10 kg verzwaarde. Focal Planchant achter de speakers.
Dan de kasten volledig gedicht met brownbread, zelfklevend plastiek erover, en dan nog een laag geluidsisolatie van 1cm
Niet voor zomaar op een zondag rustig te doen

:oops: Witte Led's onder de handvaten, blijven een 20sec branden bij ontgrendelen van alarm en deuren

Afbeelding



Afbeelding


Afbeelding



Afbeelding



Afbeelding





Afbeelding
Gebruikersavatar
Yoshi
New member
New member
Berichten: 49
Lid geworden op: 18 feb 2005, 18:23
Locatie: prov. Antwerpen

Bericht door Yoshi »

De hele setup zegt echt fuck you straight in your face.... Het gaat gewoon te hard en dat op een klasse A setup... echt niet normaal, heb onderwijl de 5de setup in mijn mx'je steken, maar dit is voorbij het normale. EN ik zweer het je Die fuck you is niet alleen omdat ie verdomd luid is, maar zo precies... Je mag er echt alles op afsmijten, je voelt dat ie op 148db geen moeite uitbraakt met wat ie wil weergeven....



Phoenix Gold LEGENDS
AND
FOCAL UTOPIA

KICK ASS
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

148 DB op muziek????

dan weet ik wel zeker dat het mooi hard gaat....

netjes, erg leuke setup en install...

alleen die amp zo op die plaat boven de achterbank... als er eentje achterop rijdt heb je die gauw in je nek liggen volgens mij of niet?

paar vraagjes..

waarom een 13cm mid/kick in de deurpanelen??? 16cm heeft veel meer diepgang en kick dan een 13cm..

en dat afdekplaatje wat je daaroverheen geplaatst hebt, waarom zit die daar? komt je geluid toch niet ten goede?
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
Yoshi
New member
New member
Berichten: 49
Lid geworden op: 18 feb 2005, 18:23
Locatie: prov. Antwerpen

Bericht door Yoshi »

neen denk dat je het niet goed gelezen hebt... HEt zijn 18cm kickbassen
En planchant. Is om alle achter de speaker komende geluiden te absorderen en niet te gaan resoneren in het ijzer.
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

jah, focal plainchant, die piramide achtige dempingsplaatjes toch.. die bedoel ik niet, maar zie nu volgens mij dat het afdekplaatje gewoon speakerdoek is volgens mij...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
Yoshi
New member
New member
Berichten: 49
Lid geworden op: 18 feb 2005, 18:23
Locatie: prov. Antwerpen

Bericht door Yoshi »

We hebben die gaten moeten uitzagen om die 18 cm te laten passen, ze staan ook bijna 3cm meer naar voren, zodat het venster ook naar beneden kan :) . en inderdaad het grilletje is ook veranderd en naar voren gekomen, binnenkant is uitgefreesd, anders kwam het helemaal te ver naar voor.
Gebruikersavatar
kevinvandorst
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 152
Lid geworden op: 26 apr 2006, 18:05
Locatie: Roosendaal

Bericht door kevinvandorst »

nice, die focals heb ik ook, die knallen zo lekker.
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Ziet er mooi uit

Ook de platen die je achter hebt overtrokken met leer 8) (al is het hemeltje niet helemaal mijn smaak)
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
Yoshi
New member
New member
Berichten: 49
Lid geworden op: 18 feb 2005, 18:23
Locatie: prov. Antwerpen

Bericht door Yoshi »

De focal Utopia reeksen zijn in mijn oren onverslaagbaar. En op een 18cm kan je echt wel een pak vermogen kwijt. Ik geef ze 240watt RMS!!! Momenteel kan mijn 38cm sub die toch 500 WRms krijgt amper nog mee met mijn front... Het is waanzinnig. En zuiver tot het einde, zowel op blazers als met piano. Delicaat, hard, grote dynamiek bereiken.....pfff no fear they'll survive.
Joopieboy
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 64
Lid geworden op: 10 mei 2007, 17:49

Bericht door Joopieboy »

Jouw auto ziet er echt super uit. :)
Plaats reactie