Schakelprobleem?
Moderator: Moderators
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
Maar het is alleen als het koud is,
dus als die synchromesh ringen de oorzaak zijn,
hoor je het ook als hij warm is neem ik aan.
Of hoor je die allen als hij koud is?
Olie wordt ververst, en dan zal het wel een stuk minder zijn denk ik.
dus als die synchromesh ringen de oorzaak zijn,
hoor je het ook als hij warm is neem ik aan.
Of hoor je die allen als hij koud is?
Olie wordt ververst, en dan zal het wel een stuk minder zijn denk ik.
Laatst gewijzigd door StefanV6 op 01 dec 2007, 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dennis_MX3
- Co-Pilot
Ik heb er ook last van als ik van de 1ste naar de 2de versnelling schakel als die koud is.
Maar als alles een beetje op temperatuur komt houd het op, en gaat het wel weer soepel.
Ik wil ook een x nieuwe olie in de bak doen, maar ik moet eerst beide homokineten laten vervangen.
Ook een leuk geintje met een totaal prijs van 400€
Groeten Dennis
Maar als alles een beetje op temperatuur komt houd het op, en gaat het wel weer soepel.
Ik wil ook een x nieuwe olie in de bak doen, maar ik moet eerst beide homokineten laten vervangen.
Ook een leuk geintje met een totaal prijs van 400€

Groeten Dennis
-
- Pilot
mikeymx3 schreef:Als mijn auto koud is hoor ik een knarsend geluidje wanneer ik de koppeling indruk... Wat kan dat zijn? Lijkt wel olie tekort ofzo;)
Ff de overgang tussen hulpkoppelingscylinder en koppelingshevel smeren. Die staat vaak droog waardoor het kan gaan knarsen.
WRX, 3"full stainless, HKS SSQV, Apex'i TT, Zeitronix wideband, projectors, oil press temp& boost metering
Fullsize schreef:mikeymx3 schreef:Als mijn auto koud is hoor ik een knarsend geluidje wanneer ik de koppeling indruk... Wat kan dat zijn? Lijkt wel olie tekort ofzo;)
Ff de overgang tussen hulpkoppelingscylinder en koppelingshevel smeren. Die staat vaak droog waardoor het kan gaan knarsen.
IS dat makkelijk te doen en waar vind ik dat?